Ilmaiset postikulut yli 75€ tilauksille* (*Ei koske juoksumattoja eikä VAK toimituksia)
2Tech Finland verkkokaupan toimitus- ja takuuehdot
__________
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy : 2Tech Finland c/o East & West Distribution Oy, Martinkyläntie 41 C , 01720 Vantaa
Y-tunnus : 2539551-2.
Hallinto : (c/o Ari Tainio, Muikkuojankatu 22 A 12, 18150 HEINOLA)
Myymme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
__________
GDPR
GDPR Tallennamme seuraavat henkilötiedot asiakkaistamme: Asiakkaat: Etunimi, Sukunimi, Yritys / organisaatio, Sähköposti, Henkilö / or.nro,
Alv-numero, Osoite, Postinumero, Kaupunki, Maa, Puhelinnumero. Tilaukset: IP-osoite, sähköposti ,, henkilö / organisaatio, alv-numero, osoite,
yritys, etunimi, sukunimi, osoite, postinumero, paikka, puhelinnumero. Asiakkaana voit milloin tahansa pyytää otteen, muuttaa tai poistaa
näitä tietoja. Tilaustietoja säilytetään lailla 7 vuotta. Verkkokaupan toimittaja Finqu käsittelee henkilötietoja.
__________
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta
www.2techfinland.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.
__________
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä.
Klarna
Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.
Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia!
Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu
Lasku (yrityksille)
Ennakkomaksu- ja maksuaikalasku. Maksuaikalasku vain sopimusasiakkaille.
__________
Toimitustapa ja toimitusaika
Postitamme tuotteita yleensä jokaisena arkipäivänä. Toimitamme tilaukset käyttäen asiakkaan valitsemaa Postin toimitustapaa. Toimitusaika yleensä 2-5 arkipäivää tilauksesta.
Postin palveluista asiakas voi valita itselleen sopivimman vaihtoehdon. Toimitustapojen hinta vaihtelee.
Postipaketti : Toimitus valittuun noutopisteesen, pakettiautomaattiin (Smartpost) tai toimipisteeseen. Alkaen : 4,90€
Express paketti : Posti Express on kuljetus, jolla lähetys viedään lähtökohtaisesti perille seuraavaksi arkipäiväksi klo 14:00 mennessä. Alkaen : 15,00€
Kotipaketti : Toimitus kotiinkuljetuksena. Alkaen : 20,00€
__________
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuote on pakattava asianmukaisesti kuljetusta varten ja toimitettava postipakettina, kuriiripalvelulla tai muulla luotettavalla toimitustavalla.
Palautuskuljetuksen maksaa asiakas (takuuasioissa 2Tech Finland), emme lunasta postiennakko- tai muita vastaavia lähetyksiä.
Mikäli sinulla on tarve vaihtoon tai palautukseen, ota yhteyttä sähköpostilla asiakaspalveluun (2techfinland(at)gmail.com). Saat sähköpostiisi palautuskaavakkeen, ja tarvittavat tiedot vaihtoa / palautustasi varten.
Lähetä palautuskaavake meille täytettynä yhdessä palautettavan tuotteen kanssa.
Palautusosoite:
2tech Finland c/o
East & West Distribution Oy
Martinkyläntie 41 C
01720 Vantaa
Suomi
Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.
__________
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostiosoitteeseen info@2tech.fi
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
__________
Takuu ja tuki
Kaikilla verkkokauppamme tuotteilla on yleisesti 12kk:n takuu. Kunkin tuotteen tarkan takuu ajan löydät tuotteen tiedoista. Takuuhuoltotarpeen ilmaannuttua lähetä vikaseloste ja kopio laskusta/kuitista sähköpostilla info@2tech.fi, niin lähetämme sinulle palautusnumeron ja -ohjeet.
Mikäli laitteessa on kosteusvaurio tai fyysisiä vaurioita, ei korjaaminen kuulu valmistajan rajoitetun takuun piirin.
__________
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti ja sitoudumme olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.